Saturday, May 8, 2010

Your Mother 你的母亲

Your Mother 你的母亲

Who should I give my love to? 我应把爱给谁?
My respect and my honor to 我最敬重和我最光荣
Who should I pay good mind to? 谁可以给我好意见?
After Allah 之后Allah
And Rasulullah 和Rasulullah

Comes your mother 来吧你的母亲
Who next? Your mother 接下来是谁?你的母亲
Who next? Your mother 接下来是谁?你的母亲
And then your father 随后你的父亲

Cause who used to hold you 谁没有原因会拥抱你
And clean you and clothes you 和清洗你的衣服
Who used to feed you? And always be with you谁会喂你?常和你在一起
When you were sick stay up all night 当你生病时 整个晚上熬夜
Holding you tight That's right no other 紧紧握住你 没有其它人会做
Your mother (My mother) 你的母亲(我的母亲)

Who should I take good care of?  我应该好好照顾谁?
Giving all my love 交出我所有的爱
Who should I think most of? After Allah 我应该首先给谁?之后Allah
And Rasulullah 和Rasulullah

Comes your mother 来吧你的母亲
Who next? Your mother 接下来是谁?你的母亲
Who next? Your mother 接下来是谁?你的母亲
And then your father 随后你的父亲

Cause who used to hear you 没有原因谁会听到你
Before you could talk who used to hold you? 在你还没会说谁会拥护你?
Before you could walk 你还没会走前
And when you fell who picked you up 当你跌倒谁扶起你
Clean your cut 清理你的削减
No one but your mother 没有一个但只有你的母亲
My mother 我的母亲

Who should I stay right close to? 我应该和谁最亲密?
Listen most to 通常都会听的
Never say no to After Allah 永远都不会说不 之后Allah
And Rasulullah 和Rasulullah

Comes your mother 来吧你的母亲
Who next? Your mother 接下来是谁?你的母亲
Who next? Your mother 接下来是谁?你的母亲
And then your father 随后你的父亲

Cause who used to hug you 没有原因谁会拥抱你
And buy you new clothes Comb your hair 和买新衣给你 梳你的头发
And blow your nose and when you cry 和吹吹你的鼻子 当你哭泣时
Who wiped your tears? Knows your fears 谁擦去你的眼泪知道你的恐惧
Who really cares? My mother 谁真正在乎呢?我的母亲

Say Alhamdulillah thank you Allah  Alhamdulillah 说 谢谢Allah
Thank you Allah for my mother 谢谢Allah.对于我的母亲

No comments:

Post a Comment